28.3.24

Користувачі Тузлівської бібліотеки прийняли участь в   Національному тижні читання поезії,який Український інститут книги організовував вперше .

Хтось каже мені, як маю робити…
А я не почую - крокую скрізь квіти,
У літо, де свято, де люба, де діти,
Щасливі, беззахисні, і неприкриті.
Kрізь темряву, що розганяють екрани,
Де вигідні плани на всі мої рани,
Де іспитом спокусу спиті обличчя,
Де миші щурам надувають величчя.
Втикають у очі як голки проміння,
Щоб я під ногами не бачив каміння,
Щоб нишпорив мляво на дотик рукою,
Щоб більше не мав, чим утримати зброю.
Які тобі квіти? Яке тобі літо?
Вп'яли́ся у тіло голодні москіти -
Зудять, що все роблять заради любові -
Ти ж звичний до крові – то дай-но нам крові!
А я все крокую, крокую, крокую,
Думки, наче стрій перед боєм шикую,
Зливаю їх тихо напалмом у пляшку,
Мені це не складно, мені це не важко.
Нехай палахне, нумо – гайда за мною,
Бо я свої опіки швидко загою.
Бо знаю дорогу, що точно відкрита -
Із полум’я - прямо до тихого літа.
У камінь життя перетвориться з глини,
Під тихе виття розчарованих в спину.
Я ляжу надійно як цегла у стіну
У домі, де Бог колисає дитину.
Така ось дорога, крізь пекло і квіти,
У літо, де свято, де люба, де діти,
Щоб поруч радіти, любити, прикрити -
Хтось ще мені скаже - як треба робити?

Гліб Бабіч, 2022






Немає коментарів:

Дописати коментар

  Міжнародний день Землі: менше пластику в житті та побуті! Природа страждає і Земля закликає нас до дій щодо її збереження. Внаслідок забру...